Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośrednie administrowanie obsługą kluczowych partnerów zewnętrznych. Kompletowanie dokumentacji do umów agencyjnych oraz pełnomocnictw w ramach współpracy z partnerami zewnętrznymi. Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych. Wsparcie merytoryczne Menadżerów Sprzedaży w zakresie administracji sprzedaży: Przygotowywanie kalkulacji, ofert produktowych ubezpieczeń indywidualnych i grupowych. Monitorowanie sald, potwierdzanie wpłat oraz certyfikatów Klientów. Wystawianie polis. Koordynowanie przepływu dokumentów i informacji pomiędzy Klientem a jednostkami organizacyjnymi SI w tym obsługa zapytań Klientów. Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów ubezpieczeniowych, pełnomocnictw KNF, druków ścisłego zarachowania i umów agencyjnych. Organizowanie i obsługa szkoleń i egzaminów dla Agentów i OFWCA. Bezpośrednia Obsługa Klientów. Terminowa sprawozdawczość i raportowanie. Wymagania: Umiejętność pracy pod presją czasu. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność. Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres. Bardzo dobra znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel i PowerPoint. Orientacja na cele i wyniki, inicjatywa oraz samodzielność w działaniu. Oferujemy: Samodzielność w realizacji działań. Pracę w prężnie rozwijającym się zespole. Ciekawe wyzwania zawodowe oraz możliwość rozwoju poprzez szkolenia zawodowe. Atrakcyjny pakiet socjalny. Opiekę medyczną.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży |
Sprzedawca: | Signal Iduna Polska |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |